? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 26, 2009

{angin malam}

kul 8mlm dia dtg..dalam ati aku budak ni memang on time.aku masok dalam keta.masing2 diam seribu bahase.dia pndg aku,dia senyum.aku senyum balik lah.dalam ati aku cantik minah ni.dia pndg aku lg.dia senyum.pergh kali ni senyuman dia memang wt ati aku gugur.manis..so sweet!!!dalam 13 minit kot aku rase keadaan aku ngan dia tetap same.hehehe.pndg-senyum,pndg-senyum.
"kita nk mkn kt mane ni?"atlast dia b'suara.
"kt mane2 aje".aku jwb ringkas.
"okay..."dia jwb lg ringkas da..
aku makan burger jer.coz before kuar td aku dah mkn dulu.
hbs mkn dia kate nk pusing2 dulu.dia soh aku yg drive.aku pown bwk lah dia jln2 merasai angin malam yg agk sepoi2 bahase.dia kate dia dah lame admire kt aku.
dia selalu perhatikan aku time aku kt tmpat keje.aku senyum aje..dia anta aku balik.

0 comments: