? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 26, 2009

-GULI-19/06/2004

aritu aku cuti,aku dok umah aje..ptg tu aku lepak ngan member aku.
sambil usha budak2 kck main guli..teringat aku time kck2 dulu..
selalu aku curi guli kat kedai..nak beli 50sen,dapatlah 50biji.tp otak nakal menguasai time tu aku amek 80biji.duit aku letak atas meja then balah tros.tauke kedai rabun siot.tu aku sewenang2nye wt cam tu.hehehe..
b'balik pd citer aku td..bila syok tgk bdk ni men guli n tuju2.selaku penuju yg t'handal pd masa dulu,aku pown ckp kt bdk2 ni aku nk men.aku ajak member aku sekali.tengah main guli aku dgr ada bunyi motor datang umah.aku wt x tau.ank sedara aku panggil aku cakap ada orang dtg nk jumpa aku.aku berlari2 anak la pergi tgk.aku nampak 2 gadis..hahaha.ayat nk gadis.aku pown jln ngan macho nye.padahal dah b'peluh2 dah aku ni...nervous gak la.
"yer kenapa cari saye"aku tanya.
"saye emma.."dia jwb
"saya achu.."aku balas simple yg boleh
"saye nk ajak awak keluar dinner arini"dia cakap..
aku time tu x tau lah nk ckp pe..
"ok.pukul berape?"aku tanya dia.
"kul 8 mlm"dia jwb ringkas
dan terus pergi dan ilang dr mate.aku yg terpinga2 kt situ terus g smbg balik men guli.padahal otak aku kelain time tu.mana ade girl pnh ajak aku date dulu.hehehe.selalunye aku y mulakn dulu.

0 comments: